Returnering
Hos Motorisk Magi får du 30 dages returret fra den da du modtager stofgyngen med posten.
Vores eneste krav er, at gyngen er i samme stand som ved modtagelsen. Du skal selv betale for fragtomkostningerne, når du returnerer gyngen eller, hvis du ønsker at bytte den til en anden farve fx. Ved returnering/ombytning af en vare, vil udgiften for returneringen tilfalde dig. Hvis du hellere ville have haft en anden farvekombination betaler Motorisk Magi for fragtomkostningerne for den nye gynge.
Ved returnering af en vare er du ansvarlig for, at en vare er pakket forsvarligt ind. Ved brudt/defekt emballage på en returvare fratrækkes 10% af varens pris det refunderede beløb. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.
For at påbegynde en returnering skal du kontakte os på motoriskmagi@gmail.com. Bemærk, at returvarer skal sendes til den følgende adresse: Koralvej 8A, 2650 Hvidovre. Varer, der sendes tilbage til os, uden at der først er anmodet om en returnering, accepteres ikke.
Du kan altid kontakte os, hvis du har spørgsmål om returneringer, på motoriskmagi@gmail.com.
Skader og problemer
Det er en god ide at undersøge gyngen, når du modtager den, og kontakte os med det samme, hvis varen er defekt, beskadiget, eller hvis du modtager den forkerte farve. Så kan vi få det rettet hurtigt.
Ombytninger
Den hurtigste måde at sikre dig, at du får det, du gerne vil have, er ved at returnere den gynge, du har modtaget. Når returneringen er accepteret, kan du foretage et separat køb af den nye .gynge.
Refusioner
Vi giver dig besked, når vi har modtaget og undersøgt din returvare, og vi fortæller dig, om refusionen er blevet godkendt eller ej. Hvis den godkendes, refunderes du automatisk via din oprindelige betalingsmetode inden for 10 arbejdsdage. Husk, at det kan også tage noget tid, før din bank eller dit kreditkortfirma har behandlet og posteret.
Hvis der er gået mere end 15 arbejdsdage, siden vi godkendte din returnering, kan du kontakte os på motoriskmagi@gmail.com.